ب
-
بهرام زاده، محمد رضا
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
-
بهرام زاده، محمدرضا
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
بهرام زاده، محمدرضا
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
بهرامی، رضا
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
-
بیاتی، محمد مهدی
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ح
-
حاجی اربابی، فاطمه
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
ر
-
راستین پور، فاطمه
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
-
رضوی خبیر، حمیدرضا
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
ش
-
شکفته، راحله
تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
ص
-
صبور اسماعیلی، نوشین
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
ط
-
طاهرپور کلانتری، هادی
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
غ
-
غیور باغبانی، سید مرتضی
تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
گ
-
گلچین، فرحناز
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
م
-
ممتازاسلامی، وجیهه
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
-
ممدوحی، مجید
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
منیری، مهدی
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
-
میبدی ثانی، علیرضا
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
ه
-
هادی زاده، علی اصغر
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
هادی زاده، علی اصغر
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد