نمایه نویسندگان

ب

  • بهرام زاده، محمد رضا تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • بهرام زاده، محمدرضا بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • بهرام زاده، محمدرضا نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • بهرامی، رضا تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • بیاتی، محمد مهدی بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ح

  • حاجی اربابی، فاطمه نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]

ر

  • راستین پور، فاطمه تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • رضوی خبیر، حمیدرضا تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]

ش

  • شکفته، راحله تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]

ص

  • صبور اسماعیلی، نوشین نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]

ط

  • طاهرپور کلانتری، هادی تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]

غ

  • غیور باغبانی، سید مرتضی تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]

گ

  • گلچین، فرحناز نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]

م

  • ممتازاسلامی، وجیهه نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
  • ممدوحی، مجید نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • منیری، مهدی نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
  • میبدی ثانی، علیرضا تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]

ه

  • هادی زاده، علی اصغر بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • هادی زاده، علی اصغر تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]